سیستم صوتی BOSE

تاریخچه کوتاه از شرکت BOSE

شرکت بوز bose تولیدکننده  لوازم الکترونیکی خانگی آمریکایی است، که دارای تخصص در زمینه تولید تجهیزات صوتی نظیر

لوازم صوتی خانگی، سیستم‌های صوتی اتومبیل، انواع بلندگو، استریو، اسپیکر، آمپلی‌فایر و هدفون می‌باشد.
شرکت بوز در سال ۱۹۶۴ توسط یک آمریکایی بنگالی ‌تبار بنام عمار بوز تاسیس شد

هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی، در ایالات متحده آمریکا، ایرلند و مکزیک می‌باشد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر فرامینگهام، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دارای شبکه‌ای از ۱۵۳ نمایندگی فروش در ایالات متحده می‌باشد.

شرکت بوز bose تاکنون طراحی سیستم‌های صوتی خودروسازهایی

چون بیوک، شورولت، پورشه، نیسان، رنو، مرسدس بنز، آئودی، فراری، فیات، مزدا، کادیلاک و هوندا را بر عهده داشته است.

از مکان‌هایی که سیستم‌های صوتی بوز در آنها استفاده می‌شود، می‌توان به: کلیسای سیستین، امریتسار، دربار صاحب، مسجد الحرام، استیپلز سنتر و… اشاره نمود

تجربه صوت دلنشین

سیستم صوتی بوز (Bose)، قادر است تا یک کیفیت پخش صوت استثنایی را، برای تمامی سرنشین های خودرو در تمامی شرایط رانندگی، تضمین نماید. سیستم Hi-Fi دارای قدرت خروجی بیش از 500 وات بوده و یک سیستم آکوستیک را ارائه می کند، که این سیستم تشکیل شده است از اسپیکرهای اصلی به اضافه ی یک ساب ووفر با آمپلی فایر دیجیتال 8 کانال برای صداهای بم که همیشه عمیق و گیرا می باشد، و همچنین یک اسپیکر مرکزی در داشبورد برای پخش و تولید صداهای زیر. تفاوتی ندارد که شما در حال گوش دادن به یک زمينه‌ نواخته شده توسط گیتار و یا یک ارکستر کامل هستید، سیستم صوتی Bose®، احساسات مشابهی را به شما منتقل می نماید که شما در هنگام گوش دادن به یک کنسرت زنده احساس می نمایید.

بازساخت‌ واقعی صوت ، صداهای زير بسیار شفاف ، صداهای کامل باس، این امکان را فراهم می آورند که تمامی سرنشینان خودرو، خود را در احاطه ی صداها یافته و احساس نمایند که در یک محیط بسیار بزرگتر واقع شده اند زیرا این سیستم صوتی ویژه، مخصوص اتاق خودرو، ساخته شده است. برای اینکه تجربه حسی سرنشینان، حتی منحصر به فردتر شود، یک پردازنده سیگنال یکپارچه، برای اطمینان از اینکه صداهای بم در هر سطحی از بلندی صدا، بى‌عيب باشد، به طور خودکار نواهای باس را تنظیم می نماید، در حالیکه یک مدار برابرساز فعال، مطلوب ترین بالانس خودکار الکترونیکی از خروجی صدا را در همه‌‍ی فرکانس ها، بالانس و وضوح عالی تن صدا در سراسر دامنه های صوتی، از بین برده اعوجاج صوتی ناخوشایند حتی در زمان پخش قطعاتی که با صدای بلندتری پخش می شوند یا در آهنگ های فوق دینانیک را تضمین می نماید.

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Table of Contents

On Key

مطالب مرتبط

نصب آپشن پورشه

نصب تخصصی تمامی آپشن های پورشه از مدل های 2009 تا 2022 بطور تخصصی در مجموعه آپشن پلاس انجام شده نصب آپشن های نظیر کیت

صندلی برقی پورشه ماکان

صندلی برقی خودرو در یک نگاه: از میان تمامی مواردی که راننده باید در هنگام خرید و انتخاب یک خودرو مورد توجه قرار دهد، انتخاب

کمربند قرمز پورشه ماکان

کمربند ایمنی نقش به سزایی در طراحی داخلی خودرو دارد و در طراحی های روز دنیا به رنگ آن توجه ویژه ای شده است. در