معرفی پورشه ماکان

macan-2019-new-features

پورشه اعلام کرد که قصد دارد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، با نخستین نمایش مدل ۲۰۱۹ پورشه ماکان (Porsche Macan) وارد صحنه شود. کراس اور پورشه ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت با تغییراتی نسبت به مدل‌های پیشین قرار است به بازار خودروی ایالات متحده آمریکا روانه شود


مفهوم کلی ماکان
کمپانی ثابت کرده که یک روند را دنبال نمی کند ، به طور کلی پورشه ماکان یک SUV جمع و جور است که ترکیبی اسپرت ، عامیانه پسند دارد .

طراحی بدنه

با نگاه کلی ، ماکان بدون شک یک ماشین کاملا اسپرت است که طراحی عقب بسیار پر قدرتی داشته جزئیات که با نگاهی سریع قابل تشخیص هستند، شامل چراغ جلو PDLS PLUS استاندارد و جلو پنجره جدید می‌باشد. به صورتی که خط جسورانه تحت امضا خود می باشد. چراغ ترمز سه لاین جدید پورشه مانند نواری می مانند که از نظر عملکرد و بصری بهبود یافته و بال های پهن بالای چرخ عقب یاداور پورشه 911 می باشد . از دید بقل پورشه اصالت خود را حفظ کرده است ، از این دید هر زاویه پدیدار شده به ظاهر ماشین قدرت میدهد . مانند یک شکارچی که برای جهش اماده است خط سقف آن تا انتها خودرو حرکت کرده که باعث خلق ماشین اسپرت خاص با کیفیت که از آیرودینامیک بالایی برخوردار شده و کراس‌اور پورشه ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت در آمریکای شمالی، گزینه‌های رنگ جدیدی دریافت می‌کند که هم‌اکنون شامل شیری، دولومیت نقره‌ای متالیک، سبز مامیا متالیک، و آبی میامی می‌باشد . این رنگ‌ها به‌طور عمده از مدل اروپایی گرفته می‌شوند، اما رنگ شیری به نظر می‌رسد که جایگزین گزینه کرایون (Crayon) شده باشد. طراحان این فیس را خط پرواز پورشه می دانند .

طراحی داخلی

اگر به سراغ یک شاهکار برجسته دیگری ، پورشه ماکان 2019 همان خودرویی که طراحی داخل آن بسیار جذاب است رانندگان با ورود به داخل کابین، سیستم اطلاعاتی و سرگرمی 10.9اینچی را پیدا خواهند کرد که با نقطه اتصال WLAN و سیستم پورشه کانکت پلاس (Porsche Connect Plus) همراه است. پورشه کانکت پلاس از ماژول تلفن LTE و سیم‌کارت‌خوان بهره می‌برد. صندلی جلو و عقب بسیار زیبا و راحت دارد به عنوان یک کمپانی تولید کننده خودرو های اسپرت ،شما به سادگی در Macan نشسته اید – اما به لطف طراحی ، شما در داخل ماشین احساس راحتی می کنید . طراحی کلید کنسول و مانیتورها حس کابین خلبان را برای راننده شبیه سازی می کند . در زمینه فناوری، پورشه ماکان ۲۰۱۹ به چند گزینه جدید از جمله سیستم دستیار ترافیک (Assist Traffic Jam) مجهز می‌شود. این فناوری با همکاری سیستم کنترل کروز انطباقی، امکان حرکت (شتاب‌گیری، ترمزگیری و حرکت رو به جلو) کراس‌اور پورشه ماکان را در مسیر انتخاب‌شده با سرعت ۶۴ کیلومتربرساعت فراهم می‌کند. سایر گزینه‌های جدید شامل فرمان جی‌تی اسپرت (GT sport) الهام‌گرفته از پورشه 911، گرمکن شیشه جلو و دستگاه تصفیه هوا (یونایزر هوا) است.

مشخصات فنی

موتور4 سیلند 16 سوپاپ
حجم موتور1984سانتی متر مکعب
قدرت 245 اسب بخار
شتاب از 0 تا 100 کیلومتر 6.7 ثانیه
حداکثر سرعت 225 کیلومتر بر ساعت
عرض1923 میلیمتر
طول 4696 میلیمتر
حداکثر گشتاور 370 نیوتون/ متر
انتشار CO2185 گرم بر کیلومتر
استاندار آلایندگی Euro 6d-TEMP
مخزن سوخت 65 لیتر
شتاب از 0 تا 100 با کورونو پکیج 6.5 ثانیه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

Table of Contents

On Key

مطالب مرتبط

نصب آپشن پورشه

نصب تخصصی تمامی آپشن های پورشه از مدل های 2009 تا 2022 بطور تخصصی در مجموعه آپشن پلاس انجام شده نصب آپشن های نظیر کیت

صندلی برقی پورشه ماکان

صندلی برقی خودرو در یک نگاه: از میان تمامی مواردی که راننده باید در هنگام خرید و انتخاب یک خودرو مورد توجه قرار دهد، انتخاب

کمربند قرمز پورشه ماکان

کمربند ایمنی نقش به سزایی در طراحی داخلی خودرو دارد و در طراحی های روز دنیا به رنگ آن توجه ویژه ای شده است. در