مکمل سوخت پورشه

کدام مکمل سوخت additive  fuel(اکتان بوستر) برای خودرو های porsche و خودرو های توربو شارژر مناسب می باشند؟

همواره دارندگان خودرو های اسپرت با حجم موتور بالا و توربو شارژر  و همچنین دارندگان خودروهایی با موتور های پیشرفته متراکم نیاز به سوختی با حداکثر عدد اکتان دارند .یکی از مشکلات اصلی صاحبان این خودروها عدم دسترسی به سوختی با حداکثر  کیفیت است اغلب  ماشین های سواری در کلاس حجیم و توربو شارژ نیاز به سوختی با عدد اکتان بالای 90 دارند. با توجه به وجود  برندهای متعدد  موجود در بازار اغلب خریداران مکمل بنزین سردرگم هستند.

چگونه یک مکمل بنزین( additive (fuel برای  خودرو (porsche) انتخاب کنیم؟

1.بررسی سازنده کالا

همواره برای ماشین های  مدرن نیاز به  مکمل های سوخت یا اکتان بوستر هایی با فرمولاسیون پیشرفته هست تا  علاوه بر بهبود  توان موتور و افزایش قدرت آن  صدمه ایی به موتور خودرو ،سیستم سوخت رسانی ،سنسور ها و کاتالیست نرساند.تنها شرکت های محدودی در دنیا هستند که قابلیت فرمولاسیون مکمل هایی با این ویژگی دارند.

2.بررسی تاییده ها و استاندارد ها

تمامی  مکمل های اکتان بوستر(octane booster) دارای تاییده ها و استاندارد های معتبر از کارخانه های خودرو سازی یا پترو شیمی می باشند.می توانید این اطلاعات را در دیتاشیت محصولات و سایت سازنده  مکمل ها بررسی کنید. استاندارد اتحادیه اروپا و کارخانه های خودرو سازی چون بنز ،بی ام دبلیو،کرایسلر ،رنو-نیسان،پژو و ولوو پورشه از معتبر ترین (certificate) تاییده ها برای مکمل های سوخت و بنزین  می باشند.

3.مقدار افزایش اکتان بر اساس RON

همواره مکمل ها در حجم مشخصی از سوخت(به طور مثال 55 لیتر) عدد اکتانی  را که می توانند افزایش دهند با پارامتر RON مشخص می کنند به طور مثال  مکمل سوختی که مدعی افزایش 4RON در 55 لیتر سوخت می باشد میتوان بنزین معمولی بدون سرب با عدد اکتان 87 را به بنزین سوپر با کیفیت بالا با اکتان 91 تبدیل کنند،همواره اطلاعات مکمل ها را قبل استفاده به طور کامل مطالعه فرمایید چون برخی از مکمل ها را میتوان  با غلظت بالا تر استفاده نمود تا عدد اکتان افزایش بیشتری یابد در مثال قبل اگر مکمل را به 25  لیتر سوخت در باک خودرو اضافه نماییم افزایش اکتانی به مراتب بالاتر خواهیم داشت توجه داشته باشید همه مکمل ها این قابلیت را ندارند و باید با تناسب سوخت موجود در خودرو استفاده نمایید تا خودرو آسیب نبیند.

رسوب می تواند زیبا باشه ،اما نه در موتور شما
Keropur ، موتور شما را برای عملکرد بهتر تمیز نگه می دارد

رسوبات کربن فضا خاص خودشان را دارند اما نه در موتور پورشه شما

خواص واقعی مکمل اصلی پورشه :

  • تمیز نگه داشتن موتور
  • به حداقل رساندن اصطکاک بین رینگ پیستون و دیواره های سیلندر
  • حفاظت از قطعات فلزی در برابر زنگ زدن و خوردگی

نتایجی که بعد از استفاده مکمل سوخت در موتور خودرو شما بدست می آید عبارت اند از :

  • صرفه جویی در مصرف سوخت
  • کاهش آلایندگی CO2

یک بطری مکمل سوخت Keropur را به موتور پورشه خود اضافه کنید. تا در برابر ایجادرسوب در طول زمان رانندگی محافظت کند .

بنابراین مکمل سوخت کمک می کند تا قدرت و عملکرد موتور Porsche خود را حفظ کنید و مصرف سوخت و انتشار CO2 را کاهش می دهد. با Keropur هر چه پیش بروید، پورشه هم پیش خواهد رفت.

برای راحتی شما، مکمل سوخت Keropur در بسته بندی های 8 تایی و تکی در مجموعه آپشن پلاس عرضه می شود

مشخصه اصل بودن مکمل سوخت پورشه

از نشانه های اصالت این کالا میتوان به لیبل آن اشاره کرد که دارای چاپ دو طرفه، مطابق عکس پایین است. با باز کردن لیبل مشکی رنگ کالا، کاتالوگ و شناسنامه اصالت کالا قابل دسترسی خواهد بود.این محصول در کاتالوگ خودروهای پورشه برای تمامی خودروهای آن شرکت که در مناطقی با کیفیت پایین سوخت هستند توصیه شده است.

آپشن پلاس را در آپارات دنبال کنید

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

Table of Contents

On Key

مطالب مرتبط

نصب آپشن پورشه

نصب تخصصی تمامی آپشن های پورشه از مدل های 2009 تا 2022 بطور تخصصی در مجموعه آپشن پلاس انجام شده نصب آپشن های نظیر کیت

صندلی برقی پورشه ماکان

صندلی برقی خودرو در یک نگاه: از میان تمامی مواردی که راننده باید در هنگام خرید و انتخاب یک خودرو مورد توجه قرار دهد، انتخاب

کمربند قرمز پورشه ماکان

کمربند ایمنی نقش به سزایی در طراحی داخلی خودرو دارد و در طراحی های روز دنیا به رنگ آن توجه ویژه ای شده است. در