Search

سیاست حفظ حریم خصوصی

1-خدمات و محتويات فروشگاه اینترنتی آپشن پلاس برای استفاده شخصی و غيرتجاری مشتريان عرضه شده است. مالكيت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانونی دارد. استفاده غيرتجاری از محتويات سايت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مايليد از اطلاعات موجود در سايت جهت مقاصد تجاری استفاده نمايید باید از طريق فرم تماس با ما و یا پست الکترونیکی  [email protected]  درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نماييد.

2-طلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و يا از شركت های سازنده اخذ گرديده است، ممکن است اطلاعات موجود يا ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آپشن پلاس در مواردی غير دقيق يا دارای خطاهای نگارشی باشد، فروشگاه آپشن پلاس مسئوليتي در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. فروشگاه آپشن پلاس به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتويات فروشگاه اقدام خواهد نمود.

3- كاربران هنگام سفارش مي بايست اطلاعات كامل و صحيح خود را وارد نمايند. بديهي است مسئوليت مسائل و مشكلاتي كه در اثر نقص در اطلاعات وارد شده براي سفارش و تحويل پيش مي آيد بر عهده فروشگاه اینترنتی آپشن پلاس نمي باشد.

4- فروشگاه اینترنتی آپشن پلاس مسئوليتی بابت مشكلاتی كه در اثر نقص در اينترنت،مسايل مخابراتی،تجهيزات سخت افزاری و ساير موارد مشابه آن در روند پرداخت پيش آيد، نمی پذيرد.

5-ساير سايت ها و لینکهایی كه براي ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه لينك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی آپشن پلاس مسئوليتی در قبال محتويات آنها ندارد.

6- كاربر متعهد مي گردد از اين سايت برای رسيدن به اهدافی بر خلاف قوانين استفاده نكرده و به گونه ای از آن بهره برداری نمايد كه منجر به آسيب رساندن به سايت نگردد. همچنين كاربر مجاز به دست يافتن يا تلاش برای دست یابی به اطلاعات يا محتوياتی كه محرمانه بوده و يا توسط پشتيبانان سايت در دسترس قرار نگرفته نيست.

7-فروشگاه اینترنتی آپشنپلاس به اطلاعات مخفى يا خصوصی اشخاصى كه از خدمات سايت استفاده مي كنند احترام گذاشته و از آن محافظت مي كند. فروشگاه آپشن پلاس متعهد می شود در حد توان از حريم شخصی شما دفاع کند و در اين راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نياز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سايت نمايد.
\

8-تنها آدرس رسمی وب سایت فروشگاه اینترنتی اتوپلاس www.optionplus.ir بوده و ارتباط فروشگاه با كاربران فقط از طريق تلفن 02122004002 و 02122004001 و با پست الکترونیکی  [email protected] صورت مي پذيرد و كاربران مي توانند هر زمان كه مايل بودند از طريق يكي از روش هاي ذكر شده در بخش “تماس با ما” اقدام به برقراری ارتباط با فروشگاه نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دريافت نمايند. بديهي است به نظراتی كه به هر شكل حاوی مسايل سياسي،مذهبی و يا توهين باشد پاسخی داده نخواهد شد.

9-در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

10- فروش با قیمت بالاتر و عدم دریافت هزینه ارسال کالا بر خلاف سیاست‌های این فروشگاه مبنی بر شفاف سازی قیمت‌ها است. در نتیجه این فروشگاه هزینه ارسال کالا را متناسب با حجم خرید و آدرس مورد نظر محاسبه نموده و در فرایند نهایی کردن فاکتور به خریدار اعلام می‌کند

11-قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌¬فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد.

12-قیمت کالا، هزینه حمل ، بسته‌بندی و یا نصب حسب نوع درخواست مشتری بر عهده مصرف کننده خواهد بود.

فرآيند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه: در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت لازم برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.

هرگونه نقص و عيب فنی در کالای ارائه شده بايد در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا از طريق تلفن های 02122004002 و 02122004001 و يا ايميل [email protected] به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد ، در این صورت تمامی هزینه های برگشت و ارسال مجدد سفارش به عهده فروشگاه اینترنتی آپشنپلاس می باشد. بديهي است پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست. خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهای فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالی با توجه به شرح گارانتی توسط شركت ارائه كننده گارانتی پيگيری مي گردد

تمامی سفارشات به مدت 7روز کاری (در صورت باز نکردن بسته بندی کالا) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی آپشن پلاس بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده 37 قانون تجارت الکترونیک)


مدت گارانتی و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتی برای آن كالا وجود ندارد. در ضمن این شرکت در خصوص نصب لوازم آپشن درخواستی مشتری تعهدی در خصوص گارانتی سایر قطعات و همچنین خودرو ندارد.

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.